Marketing, SEO & Strategie

Met jouw bedrijf online zichtbaar zijn is toch wat je wilt? Voor ieder bedrijf is online marketing onlosmakelijk verbonden met online succes. Door het juist inzetten van elementen als SEO (zoekmachine optimalisatie), SEA (zoekmachine adverteren), Social media marketing en conversie optimalisatie helpen wij jou online succesvol te zijn. Dit vertaald zich in meer relevante bezoekers, een hogere omzet, naamsbekendheid en conversie.

Klik hier voor meer informatie

SEO vriendelijke webshopMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

5 tips voor een SEO-vriendelijke webshop

De groei van het aantal webshops en hun omzet blijft ook in 2019 nog gewoon stijgen. Het gemakzucht van de klant groeit en de online koopwereld leent zich daar uitstekend voor. Met de groei van het aantal webshops stijgt natuurlijk wel de concurrentie in vrijwel elke branche! Genoeg reden voor een SEO-vriendelijke webshop waardoor jouw online winkel het beste gevonden wordt.
Lees meer
Verschil tussen pagina en bericht WordPressMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Wat is het verschil tussen een pagina en een bericht in WordPress?

Simpel en kort door de bocht gesteld kunnen we het volgende zeggen: een pagina is in de basis onderdeel van de navigatie structuur, gekoppeld aan een menu. Een bericht daarentegen kunnen we zien als nieuwsartikelen en/of blogberichten die we op een bepaald moment willen publiceren, zonder dat deze verbonden zijn aan een menu.
Lees meer
Links verwijderen met Disavow ToolMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Links negeren met de Disavow Tool

Heb je last van toxic (of ongewenste) links die verwijzen naar jouw website? Dat is niet goed! Google geeft hiervoor namelijk minpunten, waardoor jouw website lager in de zoekresultaten komt te staan. Soms kan het zelfs zo erg zijn dat Google jouw website op de blacklist zet en daarmee verbant uit de rankings.
Lees meer
Hoe snel indexeert GoogleMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Hoe snel indexeert Google een website?

Je hebt een nieuwe WordPress website laten bouwen of mogelijk zelf gebouwd. Je domein (website) is vandaag de dag bereikbaar voor jouw doelgroep, maar helaas is de website na 24 uur nog steeds niet opgenomen in de index van Google.
Lees meer
Goede landingspaginaMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Hoe maak je een goede landingspagina?

Wat is nou het geheim van een goede landingspagina? En waarom is een goede landingspagina belangrijk? Ik geef je graag tips en tricks zodat jij met jouw website of landingspagina de juiste bezoekers kan verleiden tot conversie.
Lees meer
Google algoritmeMarketing, SEO & strategie

Google Algoritme, waar moet je op letten?

Wat is het Google algoritme? Het is het best bewaarde geheim op internet, oftewel, een reeks aan instructies gebaseerd op variabelen met wegingsfactoren die leiden tot een bepaald doel. Het zorgt ervoor dat de meest relevante informatie wordt getoond binnen de zoekmachine van Google.
Lees meer
Anoniem IP Google AnalyticsMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Hoe sluit ik mijn bedrijf uit van Google Analytics?

Sinds de AVG privacywet is ingegaan, letten steeds meer bedrijven erop welke data ze delen met welke partijen. Heb jij ook nagedacht over de AVG? Grote kans dat je voortaan niet zomaar het IP adres van bezoekers deelt met Google wanneer je gebruik maakt van Google Analytics.
Lees meer
Yoast plugin SEOMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Hoe werkt de Yoast SEO plugin?

Yoast SEO is de populairste plugin voor WordPress op het gebied van SEO. Misschien heb je er al eens van gehoord? Sinds 2008 ondersteunt de gebruiksvriendelijke plugin bij het SEO-technisch optimaliseren van een website.
Lees meer
CTA: call to actionMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Wat is een goede call-to-action, ofwel CTA?

Met een goede call-to-action (afgekort: CTA) is er actie op je website. Je hebt een bepaald doel met je website, de acties op je website moeten hiermee overeenkomen. Denk bijvoorbeeld aan contact opnemen, offerte aanvragen, PDF downloaden, etc. CTA’s zijn een belangrijk onderdeel van conversie optimalisatie. In dit blog geef ik je tips voor een goede call to action!
Lees meer