Marketing, SEO & Strategie

Met jouw bedrijf online zichtbaar zijn is toch wat je wilt? Voor ieder bedrijf is online marketing onlosmakelijk verbonden met online succes. Door het juist inzetten van elementen als SEO (zoekmachine optimalisatie), SEA (zoekmachine adverteren), Social media marketing en conversie optimalisatie helpen wij jou online succesvol te zijn. Dit vertaald zich in meer relevante bezoekers, een hogere omzet, naamsbekendheid en conversie.

Klik hier voor meer informatie

Goede landingspaginaMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Hoe maak je een goede landingspagina?

Wat is nou het geheim van een goede landingspagina? En waarom is een goede landingspagina belangrijk? Ik geef je graag tips en tricks zodat jij met jouw website of landingspagina de juiste bezoekers kan verleiden tot conversie.
Lees meer
Google algoritmeMarketing, SEO & strategie

Google Algoritme, waar moet je op letten?

Wat is het Google algoritme? Het is het best bewaarde geheim op internet, oftewel, een reeks aan instructies gebaseerd op variabelen met wegingsfactoren die leiden tot een bepaald doel. Het zorgt ervoor dat de meest relevante informatie wordt getoond binnen de zoekmachine van Google.
Lees meer
Anoniem IP Google AnalyticsMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Hoe sluit ik mijn bedrijf uit van Google Analytics?

Sinds de AVG privacywet is ingegaan, letten steeds meer bedrijven erop welke data ze delen met welke partijen. Heb jij ook nagedacht over de AVG? Grote kans dat je voortaan niet zomaar het IP adres van bezoekers deelt met Google wanneer je gebruik maakt van Google Analytics.
Lees meer
Yoast plugin SEOMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Hoe werkt de Yoast SEO plugin?

Yoast SEO is de populairste plugin voor WordPress op het gebied van SEO. Misschien heb je er al eens van gehoord? Sinds 2008 ondersteunt de gebruiksvriendelijke plugin bij het SEO-technisch optimaliseren van een website.
Lees meer
CTA: call to actionMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Wat is een goede call-to-action, ofwel CTA?

Met een goede call-to-action (afgekort: CTA) is er actie op je website. Je hebt een bepaald doel met je website, de acties op je website moeten hiermee overeenkomen. Denk bijvoorbeeld aan contact opnemen, offerte aanvragen, PDF downloaden, etc. CTA’s zijn een belangrijk onderdeel van conversie optimalisatie. In dit blog geef ik je tips voor een goede call to action!
Lees meer
Zoekwoorden bepalen: Google Search ConsoleMarketing, SEO & strategie

Hoe bepaal je zoekwoorden met Google Search Console?

In dit blogartikel leg ik je uit hoe je door middel van Google Search Console (hierna GSC) bepaalt welke zoekwoorden interessant voor je zijn. GSC is een tool die je inzicht geeft in woorden of woordcombinaties waarop je website wordt vertoond.
Lees meer
Goed blog artikel tipsMarketing, SEO & strategieTeksten & communicatieWebsites & webdiensten

Waar moet een goed blog artikel aan voldoen?

Heb je deze vraag al eens aan Google gesteld in de zoekmachine? Je zult verstelt staan over de vele antwoorden die je terugkrijgt. Wat mij daarbij opvalt is dat alle antwoorden gaan over de technische inhoud.
Lees meer
Laag bouncepercentage met GTMMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Extreem laag bouncepercentage door Google Tag Manager

Het bouncepercentage zegt iets over de betrokkenheid van je bezoekers op je website. Hoe hoger het “bouncepercentage” hoe slechter: mensen klikken snel weg, waarschijnlijk omdat ze niet de gewenste/verwachte informatie krijgen gevonden. Heb je een extreem lage bouncepercentage? Dan kan er sprake zijn van een fictieve bounce!
Lees meer
Content marketingMarketing, SEO & strategieWebsites & webdiensten

Wat is content marketing?

De term content marketing kent twee elementen die we allemaal wel kennen. Een ieder is bezig met marketing voor zijn of haar bedrijf. En hierbij wordt content gemaakt die vervolgens online en/of offline wordt verspreid. Maar waar moet deze content aan voldoen?
Lees meer