Nick van Driel
“Vragen? Ik help je graag!”
Ik ben Nick en ik werk als 1e lijn support bij Kwaaijongens. Van maandag tot vrijdag sta ik voor je klaar om vragen over je website, e-mail of andere technische zaken te beantwoorden. Ik probeer je direct verder te helpen. Lukt dat niet, dan schakel ik één van onze experts in om samen een oplossing te vinden. Met mijn achtergrond in de horeca en een HBO-ICT diploma, zorg ik ervoor dat problemen snel en klantgericht worden opgelost. Wil je een handleiding? Geen probleem, ik maak er graag eentje die voor iedereen begrijpelijk is!
Mijn rol als 1e lijn support bij Kwaaijongens biedt jou als klant directe en snelle hulp bij (technische) vragen. Door mijn ervaring en kennis kan ik vaak meteen een oplossing bieden, zodat je niet lang hoeft te wachten. En als er een complexer probleem is, zorg ik ervoor dat het meteen naar de juiste expert gaat. Zo hou ik het proces efficiënt en zorgen we samen voor minimale vertragingen. Dit betekent dat je altijd zo snel mogelijk geholpen wordt, zonder gedoe.
Software Specialist
Webdesigner
Strategie/marketing, SEO, SEA
Operationeel manager