Podotherapie Bremer

Joris Bremer is een therapeut met passie voor zijn vak. En dat kan je merken aan alles wat hij doet met zijn bedrijf. Hij kijkt niet alleen naar je voeten, maar naar je hele lichaam. Alles staat met elkaar in verbinding zegt hij. En dat mag je terug zien in het logo.

Inmiddels heeft Joris een tweede praktijk geopend. Iets om met recht trots op te zijn.

Aanpak

Podotherapie Bremer had al eerder een website door ons laten maken. Ze waren toe aan een nieuwe website en daarmee ook aan een nieuwe huisstijl.

We hadden een heel duidelijk beeld van wat er gemaakt moest worden. Nadat we elkaar onderling hadden gebriefd zijn we aan de slag gegaan. Met een aantal voorstellen zijn we vervolgens naar Joris en Mieke gegaan. Uitgelegd wat de gedachte achter de logo’s waren. Joris was al meteen heel duidelijk. Het moest een combinatie worden van een aantal.

Terug naar de tekentafel. Al snel volgde een duidelijk beeldmerk. Nog wat kleur aanpassingen en we waren er. Ook de huisstijl die later volgde was al snel helemaal in kannen en kruiken. Visitekaartjes, briefpapier, folders, afsprakenkaartjes en advertenties hebben we allemaal in dezelfde mooie uitstraling gemaakt. En natuurlijk hoort daar ook een passende eigentijdse website bij.

Nog steeds belt Mieke me regelmatig als ze een nieuwe activiteit hebben. Dan maken we een folder of flyer, posters, banners en spandoeken. Fijn zo’n langdurige samenwerking waarin we vaak aan een half woord genoeg hebben om een passende uiting neer te zetten.

Wat vinden wij belangrijk bij een ontwerp:
✓ Passend bij bedrijf
✓ Passend bij de doelgroep
✓ Origineel en uniek
✓ Goed toepasbaar
✓ Tijdloos

Het loopt soepel!

Een kort telefoontje of een kattebelletje geeft genoeg informatie om neer te zetten wat gevraagd wordt. Nu we elkaar al zo lang kennen, hebben we aan een half woord genoeg.

Jarenlange samenwerking

Al jaren geleden hebben wij vanuit ons collectief een website voor Podotherapie Bremer gebouwd. Van webdesign, website bouw met hosting en support. Wij ontzorgen al jaren.

Maar er is veel veranderd op internet. Dus was het tijd voor een nieuwe website. En eigenlijk wilde Joris en Mieke dan ook wel een nieuw logo met bijpassende huisstijl. Gestart vanuit strategie gesprekken hebben we een nieuw webdesign vorm gegeven en de website gerealiseerd. De vindbaarheid werd ook voor hen steeds belangrijker. Bij het vullen van de content hebben we vooraf doorgenomen waar op gelet diende te worden, zo werd de basis voor SEO goed aangepakt. Nu wordt de website goed gevonden en vinden mensen met klachten de weg naar Podotherapie Bremer.

Uden

Voor de vindbaarheid van de website is de regio een belangrijke factor. In dit geval Uden. Mensen met klachten willen vaak een therapeut waar ze gemakkelijk heen kunnen. Daarmee zoeken ze in Google ook al snel de woonplaats erbij. De URL die we gebruiken bevat daarom ook Uden. Zo is het voor Google meteen duidelijk welke plaats belangrijk is voor Podotherapie Bremer.

Scripts zijn geblokkeerd, bij het invullen van contactgegevens is het privacy statement van toepassing Lees meer